Junior English: Για παιδιά 6-9 ετών
Ανακαλύπτουμε τα Αγγλικά
Τα παιδιά έχουν περιέργεια και δίψα για μάθηση καθώς και μία φυσική κλίση στην πρόσληψη νέων γλωσσών. Χρησιμοποιώντας μεθόδους που απευθύνονται στοχευμένα σε αυτά τα χαρακτηριστικά των παιδιών μπορούμε να πετύχουμε εκπληκτικά αποτελέσματα. Στις τάξεις A και B junior, οι δάσκαλοί μας προωθούν ένα περιβάλλον όπου όλοι έχουμε ευκαιρία να μιλήσουμε, να ακούσουμε, να γράψουμε και να διαβάσουμε. Σταδιακά χρησιμοποιούμε περισσότερο τα Αγγλικά για την επικοινωνία μας μέσα στην τάξη. Τα βιβλία και οι δραστηριότητες κάνουν τη μάθηση ευχάριστη υπόθεση ώστε τα παιδιά να μην αντιμετωπίζουν τα Αγγλικά σαν «ακόμα ένα σχολείο».
Τα προτερήματα της μεθόδου μας:
- Ευχάριστα βιβλία κατάλληλα για την ηλικία
- Συχνή επαφή με τη γλώσσα
- Συνεχής ευκαιρία για εξάσκηση μέσα στην τάξη, προφορικά και γραπτά
- Εποπτεία και λεπτομερής εικόνα για την πρόοδο κάθε παιδιού
Κύριοι στόχοι
- Να γνωρίσουμε και να αγαπήσουμε τα Αγγλικά
- Να γράφουμε ορθογραφημένα
- Να διαβάζουμε με άνεση, νόημα, ευφράδεια και καλή άρθρωση
- Να εμπλουτίσουμε το λεξιλόγιό μας με περίπου 1500 βασικές λέξεις και φράσεις
- Να παράγουμε συνεχώς μεγαλύτερες και πιο ολοκληρωμένες προτάσεις, στον προφορικό αλλά και στον γραπτό λόγο
- Να χρησιμοποιούμε άνετα τους 4 βασικούς χρόνους (για να εκφράσουν παρόν, παρελθόν και κοντινό μέλλον), την προστακτική και τα 4 βασικά βοηθητικά ρήματα (be, have, can, must)
Συμπληρωματικοί στόχοι
- Να μάθουμε σωστή προφορά
- Να κατανοούμε συνεχώς μεγαλύτερα και πιο πολύπλοκα κείμενα
- Να αρχίσουμε να σκεπτόμαστε πιο «αγγλικά»
Γιατί δύο χρονιές Junior και όχι μία;
Το πρόγραμμα Junior English δεν είναι απλά μία τυπική διαδικασία, η οποία πρέπει να διεκπεραιωθεί με οποιοδήποτε τρόπο. Στις τάξεις Junior έχουμε συγκεκριμένους στόχους, οι οποίοι για να επιτευχθούν θέλουν τον χρόνο τους. Σκοπός μας δεν είναι να πλημμυρίσουμε τα παιδιά με πληροφορίες τις οποίες δεν θα προλάβουν να αφομοιώσουν. Στα δύο σχολικά έτη, Α και Β junior, οι γνώσεις θα εισαχθούν σταδιακά και θα επαναληφθούν όσες φορές χρειάζεται ώστε να γίνουν κτήμα των παιδιών και να αποτελούν εφόδιο για τις μετέπειτα σπουδές τους.
Είναι το παιδί μου έτοιμο να ξεκινήσει Αγγλικά;
Εάν το παιδί σας είναι στην Γ’ δημοτικού, τότε μπορεί να ξεκινήσει άμεσα τα Αγγλικά, χωρίς καμία δεύτερη σκέψη και καμία ανησυχία. Αυτή η άποψή μας, ισχύει ακόμα και για παιδιά με ήπιες μαθησιακές ή αναπτυξιακές διαταραχές.
Εάν το παιδί σας είναι στη Β’ δημοτικού, δείτε τις παρακάτω προτάσεις και σκεφτείτε ποιες ισχύουν για εσάς:
- Στην Α’ δημοτικού το παιδί έμαθε να διαβάζει και να γράφει ικανοποιητικά
- Η διαδικασία της μελέτης στο σπίτι συνήθως ήταν εύκολη και γρήγορη, χωρίς εντάσεις
- Το παιδί δεν διαμαρτυρόταν και δεν προσπαθούσε να αποφύγει να πάει στο σχολείο
- Οι δάσκαλοι δεν σας μίλησαν για κάποια μαθησιακή δυσκολία (δυσλεξία, ΔΕΠΥ κτλ) ή αναπτυξιακή διαταραχή
- Τις προηγούμενες χρονιές, το παιδί ερχόταν και παρακολουθούσε ευχάριστα τα μαθήματα Pre-school και Pre-junior
Εφόσον απαντήσετε “Ναι” και στις 5 προτάσεις, τότε είσαστε πανέτοιμοι να ξεκινήσετε τα Αγγλικά στην Β’ δημοτικού. Σε αντίθετη περίπτωση, ελάτε να συζητήσετε με το έμπειρο προσωπικό μας ώστε να λάβετε μία εμπεριστατωμένη άποψη.
Ποια τα πλεονεκτήματα εάν ξεκινήσετε στη Β’ Δημοτικού
- Σε μικρότερη ηλικία μαθαίνουμε πιο φυσικά
- Η Β’ δημοτικού είναι εύκολη τάξη χωρίς πολύ φόρτο εργασίας για τα παιδιά, τα οποία έχουν έτσι περισσότερο χρόνο και λιγότερη κούραση για να ασχοληθούν με τα Αγγλικά
- Θα συμμετέχουν στις εξετάσεις Β2 στην Β’ Γυμνασίου και C2 στην Α’ Λυκείου, πριν αρχίσουν την προετοιμασία για εισαγωγικές εξετάσεις
Γενικές Πληροφορίες
- Διάρκεια προγράμματος: από μέσα Σεπτεμβρίου έως μέσα Ιουνίου
- Ώρες διδασκαλίας: 3 διδακτικές ώρες ανά εβδομάδα (περίπου 100 ώρες ετησίως)
- Μαθήματα: 2 ή 3 μαθήματα ανά εβδομάδα
- Αριθμός μαθητών: 5-8 μαθητές ανά τμήμα
- Διδάσκοντες: 2 διδάσκοντες σε κάθε τμήμα (coursebook και γραμματική αντίστοιχα)